پرتال جامع رشته مکانیک

نام محصول : پایان نامه مکانیک خودرو - گیربکس و سیستم انتقال قدرت پیوسته CVT

امتیاز:
وضعیت: موجود
کالا موجود است و می توانید به قیمت درج شده خرید نمایید
فروشگاه:
قیمت: 300,000 ریال
همکار: جهت مشاهده قیمت همکاری ابتدا باید تقاضای همکاری دهید
نوع ارسال:
هزینه ارسال: 0


رشته مکانیک پایان نامه مکانیک پایان نامه های مکانیک گیربکس مکانیک خودرو پایان نامه مکانیک خودرو سیستم انتقال قدرت CVT

    نام محصول : پایان نامه مکانیک خودرو - گیربکس و سیستم انتقال قدرت پیوسته CVT
  • فهرست مطالب
  • فصل اول
  • تاریخچه جعبه دنده
  • گیربکس های CVT
  • فصل دوم
  • انواع CVT
  • چرخ وصفحه(Disc and Wheel )
  • مخروط وچرخ (Cone and Wheel)
  • مخروط چرخ مخروط ( (Cone &Wheel&Cone
  • تورونیدال یا چنبره ای((Toronidal
  • اکسترود((Extroid
  • Van Doorne CVT
  • CVT های هیدرواستاتیکی
  • فصل سوم
  • توصیف عملکرد CVT
  • توصیف کلی CVT
  • انتقال قدرت اتوماتیکAT-انتقال قدرت پیوستهCVT
  • قوانین اساسی وکلی در CVT
  • تغییرحالت
  • کاربری درحالت پارک یا خنثی
  • عملکرد معمولی Normal operation
  • ضربه گیر پیچشی Torsional damper
  • یدک کش کردن وسیله نقلیه
  • تعویض روغن در CVT
  • طرح پیاده شده دریک جعبه دنده
  • اجزاء تشکیل دهنده
  • گروه اول –جریان گشتاور پیچشی مکانیکی Mechanical Torque Flow
  • مجموعه چرخدنده های سیاره ای Planetary gear set
  • کلاچ های چندصفحه ایMulti plate clutches
  • قرقره وتسمه فولادیPulley and Steel Belt
  • محور پنیون Pinion Shaft
  • دیفرانسیل Diffrential
  • عملکرد مکانیکی Mechanical operation
  • اهرم ماهک دیفرانسیل در توقف یاخلاصی باشد
  • اهرم ماهک دیفرانسیل درحالت Drive
  • اهرم ماهک دیفرانسیل درحالت حرکت به عقب قرار دارد
  • گروه دوم- کنترل سیستم Control system
  • پمپ روغن Oil Pump
  • شیرالات Valves
  • سیستم Pitot
  • کفشک حسگر sensing shoe
  • سنسورحرارتی روغنOil temperature sensor
  • گروه سوم- اتصالات خروجی External Connection
  • Park/Neutrial switch
  • موقعیتهای روغن خنک کنندهOil cooler locations
  • محورهای انتخاب کنندهSelector Shaft
  • متصل کننده Connector
  • راهکارها
  • رفتاروعملکرد درحالات خاص
  • اهسته رانندگی کردن
  • حالت Take off/Pulling Away
  • شتاب دریچه گازدرحالت Sportیا Drive
  • پس زدن به سمت پایین در حالت SportیاDrive
  • توقف اضطراری
  • عقب رفتن
  • نرم افزار CVT
  • فصل چهارم
  • مقایسه CVTوAT
  • تحلیل داده ها
  • رفتاروسیله نقلیه برای Launch Feel
  • کیفیت اطلاعات علمی
  • اطلاعات علمی مرتط با پارامتر اول قابلیت رانندگی
  • اطلاعات علمی مرتبط با پارامتر دوم قابلیت رانندگی
  • توسعه یک استراتژی کنترل کننده زودگذر جدید
  • فصل پنجم
  • طراحی CVT
  • خلاصه
  • یادداشت
  • مقدمه
  • انتقال
  • کارهای قبلی
  • مکانیسم خسارت تسمه
  • هندسه تسمه
  • شناسایی مکانهای خسارت ها
  • سرعتهای وابسته بین اجزاء ترکیب کننده
  • نیروهایی که درگروه باند واجزاء فعالیت می کنند
  • نیروهایی که دریک بخش فعالیت می کنند
  • انالیزکردن زاویه پیچش کامل
  • نیروی نرمال فعال بین باندها
  • نیروی اصطکاکی که بین باندها فعالیت می کند
  • حسارت های طوق چنبره ای به خاطر لغزندگی باند
  • تاثیر تفاوت های کشش
  • توزیع های نیروی فشاروکشش
  • پیش گویی های خسارت باند
  • نتیجه گیری
  • منابع ومراجع
  • منابع اینترنتی
  • مشخصات فنی محصول : پایان نامه مکانیک خودرو - گیربکس و سیستم انتقال قدرت پیوسته CVT
    بررسی تخصصی محصول : پایان نامه مکانیک خودرو - گیربکس و سیستم انتقال قدرت پیوسته CVT
    نظرات کاربران در مورد محصول : پایان نامه مکانیک خودرو - گیربکس و سیستم انتقال قدرت پیوسته CVT

    نام کاربر:  
    امتیاز:
    توضیحات:  

    عبارت تصویر روبرو را وارد نمایید

     
    درج نظر  


    پیشنهاد ویژه